Furnizor autorizat A.N.C. de formare profesionala

Consultanta in domeniul implementarii instrumentelor de control intern

Cand infiintam o firma/companie, ne dorim sa atingem nivelul in care activitatea din cadrul companiei sa se desfasoare atat in mod relaxat dar si eficient si cu multa responsabilitate din partea celor care formeaza echipa. Din pacate ne confruntam cu problema ca nu intotdeauna coechipierii (angajatii) ne inteleg dorintele si nici managerul nu reuseste sa descopere dorintele coechipierilor.
Noi punem accentul pe reprezentarea completa a clientilor nostrii, serviciile noastre fiind indreptate permanent si exclusiv catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii clientului din toate punctele de vedere.  Societatea noastra va ofera urmatoarele servicii complete:

 
1. Sprijin si consiliere in implementarea regulilor de buna practica in domenii ca:
a. optimizarea structurilor organizatorice sau a unor componente structurale;
b. managementul performantei si a riscurilor;
c. evidenta, manipularea, pastrarea si arhivarea documentelor firmei;
d. procedurilor operationale, activitatilor de supraveghere a operatiunilor si de gestionare a abaterilor;
e. audit intern .
 
2. Livrarea de produse aferente controlului intern, corespunzatoare mecanismelor cheie, asfel:
a. mediul de control intern: regulament de organizare si functionare, regulament de ordine interioara, codul de etica al organizatiei, codul de integritate, codul achizitilor, statul de functii, organigrama, diagrama functionala, diagrama de relatii, fise de post cu atributii, sarcini, competente si indicatori de evaluare, necesarul de dotare al componentelor organizatorice, structura organizatorica, costurile structurale, functiile sensibile, delegarea de competente, etc;
b. managementul performantei: metodologie de elaborare a strategiilor de dezvoltare, planul strategic, planul de management general, programe sectoriale, matricea de coordonare, sistemul de indicatori de evaluare a performantei entitatii sau a componentelor organizatorice, matricea si registrul riscurilor, metodologia de gestiune a riscurilor, gestiunea abaterilor, reevaluarea obiectivelor, etc;
c. informare si comunicare: documente de informare si comunicare in interiorul organizatei, evidenta documentelor intrate - iesite din organizatie si la nivelul componentelor structurale, proceduri de transport documente, de arhivare, manipulare, de elaborare a corespondentei comerciale si juridice, etc:
d. proceduri operationale: schema logica a proceselor functionale a organizatiei, procedurile operationale corespunzatoare proceselor functionale, supravegherea procedurilor, aplicarea formelor de control adecvate, gestiunea neregularitatilor, etc.
e. evaluare si control: obiectivele auditului intern in organizatie, planurile anuale de audit, factorii de risc, programul misiunii de audit, procedura de planificare a auditului intern, procedurile de realizare a activitatilor de audit intern, procedurile de urmarire a implementarii recomandarilor auditului intern, procedura de evaluare a activitatii de audit intern, documentele auditului intern si realizarea dosarele de audit, etc.

Adresa:

Oras:
Adresa:


Email:

Ploiesti
Bulevardul Independentei nr. 23 bis, etaj 2 hseqcurs@yahoo.com

Newsletter:

* camp obligatoriu
Tel/Fax: 0244.576.619; 0723.692.879; 0734.000.512