Furnizor autorizat A.N.C. de formare profesionala

I. CONSULTANTA IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA

Din experienta specialistilor si a legiuitorilor s-au desprins trei motive privind organizarea activitatii de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca in cadrul companiei.

LEGAL - “ Angajatorul trebuie sa asigure planificarea, organizarea si mijloacele necesare activitatii de prevenire si protectie in unitate si/sau intreprinderea sa ” (Art. 13 L319/2006). Modul de asigurare a planificarii, organizarii si mijloacele necesare activitatii de prevenire si protectie in unitate si/sau interprindere va sunt explicitate in Art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1425/2006, modificata si republicata. 
MORAL - Nu trebuie pus profitul financiar inaintea preocuparii fata de sanatatea si siguranta salariatilor, deoarece orice EVENIMENT = COSTURI.  
FINANCIAR...  

II. CONSULTANTA PRIVIND COORDONAREA IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA PRIVIND SANTIERELE TEMPORARE SI MOBILE

Activitatile din cadrul unui santier sunt complexe, necesitand prezenta succesiva sau simultana a mai multor antreprenori si /sau subantreprenori.

Managementul prevenirii si protectiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca, pleaca de la aceleasi trei motive: 
LEGAL, MORAL, FINANCIAR  
Dar, a gestiona activitatea mai multor actori implicati in activitati complexe care se desfasoara succesiv sau simultan este o raspundere majora pentru un manager de proiect.

III. CONSULTANTA PRIVIND PREVENIREA SI STINGEREA INCENDIILOR

O buna gestionare a activitatii pentru prevenirea si stingerea incendiilor in cadrul societatilor inseamna reducerea riscurilor de incendiu, asigurarea conditiilor pentru salvarea persoanelor, a bunurilor prin interventii operative pentru limitarea si stingerea incendiilor.

SALVAREA BUNURILOR MATERIALE SI UMANE = REDUCEREA COSTURILOR

IV. CONSULTANTA IN DOMENIUL RESURSELOR UMANE

De ce o solutie de externalizare a serviciilor in domeniul resurse umane? Ce beneficii obtii?

V. CONSULTANTA IN DOMENIUL IMPLEMENTARII INSTRUMENTELOR DE CONTROL INTERN

Cand infiintam o firma/companie, ne dorim sa atingem nivelul in care activitatea din cadrul companiei sa se desfasoare atat in mod relaxat dar si eficient si cu multa responsabilitate din partea celor care formeaza echipa.

Din pacate ne confruntam cu problema ca nu intotdeauna coechipierii (angajatii) ne inteleg dorintele si nici managerul nu reuseste sa descopere dorintele coechipierilor. Noi punem accentul pe reprezentarea completa a clientilor nostrii, serviciile noastre fiind indreptate permanent si exclusiv catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii clientului din toate punctele de vedere. 

Adresa:

Oras:
Adresa:


Email:

Ploiesti
Bulevardul Independentei nr. 23 bis, etaj 2 hseqcurs@yahoo.com

Newsletter:

* camp obligatoriu
Tel/Fax: 0244.576.619; 0723.692.879; 0734.000.512