Înscrierile se pot face până la data de 20 februarie 2025
Actele se vor depune până cel târziu 25 februarie 2025
Programul de formare se va desfasura fata in fata doua week-end-uri (vineri, sambata, duminica, de la ora 09 la 15) si va continua on-line pana la data examenului (care va fi comunicata de catre lectori in prima zi de curs). Pot participa persoanele care au studii superioare (indiferent de specializare) absolvite cu diploma de licenta in cadrul unei institutii de invatamant acreditate si persoanele care detin diploma de absolvire a învăţământului superior de scurtă durată sau diplomă de licenţă ori echivalentă. Programa de curs o vor transmite persoanei care va fi inscrisa la curs impreuna cu celelate informatii de cei de la Universitate.
Structura programului pe discipline:
◉ Legislatia securitatii si sanatatii in munca.
◉ Metode de evaluare a riscurilor profesionale
◉ Masuri de prevenire si protectie privind riscurile profesionale
◉ Managementul securitatii si sanatatii in munca
◉ Managementul riscurilor.
◉ Auditul de conformitate cu prevederile legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Fiecare disciplina parcursa se va finaliza cu o verificare
Acte necesare inscrierii la curs :
Fisa de inscriere (se completeaza la depunerea dosarului) scrisa de mana – in original
Copie legalizata diploma licenta
Copie legalizata certificat de nastere
Copie legalizata certificat casatorie( pentru cei care si-au schimbat numele in urma casatoriei);
Copie carte de identitate
Contract studii scris de mana - in original
Contract formare profesionala cu HSEQ CONSULTING SRL
Reduceri pentru someri/studenti!